Sorteig de la Grossa 2020
Hi haurà 5 grans premis. La Grossa, primer premi, amb un import de 200.000 € per cada bitllet. El segon premi, 65.000 € per bitllet, el tercer, 30.000 € per bitllet; els quarts, 10.000 € per bitllet i finalment, els cinquens, 5.000 € per bitllet.
Quan surt a la venda els bitllets de la Grossa de Cap d’any 2020?
Com és habitual, el sorteig de la Grossa de Cap d’Any tindrà lloc el dijous 31 de desembre de 2020. El que encara no sabem, és on es realitzarà el sorteig i si hi haurà públic. El que si podem afirmar, és que el sorteig es podrà veure per TV3 i a través de les nostres xarxes socials. L’hora del sorteig també està pendent de confirmar.
Enguany, la venda de la Grossa de Cap d’Any ha començat més tard degut a la Covid-19. En un bon principi, la venda de bitllet de la Grossa de Cap d’Any havia de començar el dia 26 de juny però donades les circumstàncies començarà el dia 27 de juliol. Aquest any es poden comprar bitllets de la Grossa de Cap d’Any 2020 a qualsevol punt de venda autoritzat de Loteries de Catalunya i al canal complementari (Bonpreu, El corte Inglés i Carrefour). També es pot comprar a través d’Internet, en els punts de venda autoritzats com la pàgina web de La Grossa de Campdorà
Si vols un número en concret, utilitza el nostre apartat de número en concret per trobar els bitllets de La Grossa de Cap d’Any 2020. En menys de 24 hores et direm si els bitllets estan disponibles.
Recorda que pots comprar La Grossa de Cap d’Any 2020 per Internet a través de dos sistemes: L’enviament de bitllets de loteria a domicili o el sistema electrònic. En els dos casos, el preu del bitllet és de 10 euros, exactament igual que si véns a comprar-los en el nostre punt de venda autoritzat.
Us recordem, que totes les entitats, associacions i empreses que ho destigin ja poden encarregar les participacions de la Grossa de Cap d’Any 2020
Quines són les novetats del sorteig de la Grossa de Cap d’Any 2020?
A part de la nova imatge dels bitllets de la Grossa de Cap d’Any, la mecànica del sorteig serà la mateixa que l’any anterior. Enguany, es posaran a la venda 100.000 números (del 00000 al 99.999), amb un total de 50 sèries, cinc de les quals en format electrònic. El preu per bitllet serà de 10 euros.
Els premis de la Grossa de Cap d’Any també es mantenen igual: Primer premi, amb un import de 200.000 € per cada bitllet, (20.000 € per euro jugat). El segon premi, 65.000 € per bitllet; el tercer, 30.000 € per bitllet; els quarts, 10.000 € per bitllet (100 bitllets premiats); i, finalment, els cinquens, 5.000 € per bitllet (150 bitllets premiats).
El que sí que canvia aquest any és les retencions que practicarà Hisenda als premis de La Grossa de Cap d’Any.
Per la Grossa de Cap d’Any 2020, queden exempts de tributar els premis inferiors a 40.000 euros. A efectes pràctics, si treus la Grossa de Cap d’Any 2020 cobraràs més que l’any passat perquè hisenda es queda menys diners! I si guanyes un premi inferior a 40.000 euros, no et podran practicar cap retenció.
Esperem que la imatge dels bitllets de la Grossa de Cap d’any 2020 t’hagi fet recordar la il·lusió que sempre provoca aquest sorteig.
Compra per Internet els teus bitllets de la Grossa de Cap d’Any 2020. És fàcil i 100% segur!
Vols comprar la Grossa de Cap d’Any 2020 de la manera més fàcil i còmoda?
Disposem de dos sistemes de venda: el tradicional amb l’enviament de bitllets de loteria a domicili o el sistema electrònic. En els dos casos, el preu del bitllet és de 10 euros, exactament igual que si véns a comprar-los en el nostre punt de venda autoritzat.
El format electrònic és la forma més còmoda i ràpida de jugar a la Loteria de la Grossa de Cap d’Any 2020. A més a més, no cobrem cap comissió per la gestió. Només pagaràs el preu del bitllet. Al comprar el teu bitllet, la Grossa de Campdorà emetrem un certificat que acredita que ets el propietari/a d’aquest. El bitllet quedarà dipositat a una caixa forta. Un cop celebrat el sorteig, si has obtingut algun premi inferior a 2.000 euros, et farem el pagament al compte bancari indicat. En un termini d’entre 24 i 72 hores, rebràs l’import del premi al teu compte bancari. Si ets afortunat i tens algun premi superior a 2.000 euros, t’indicarem què has de fer per cobrar-lo.
Bitllets a domicili: prefereixes el sistema tradicional? Cap problema: compra el teu bitllet de la Grossa i te l’enviarem al teu domicili per missatgeria en un termini d’entre 24 i 48 hores. Tots els nostres enviaments estan assegurats pel seu valor.
Participar a la Grossa de Cap d’Any 2020 a través d’Internet amb un bitllet de la Grossa de Campdorà, no només és més ràpid i còmode, sinó que a més és més segur perquè no pots perdre els teus bitllets, ja que estan custodiats a la nostra caixa forta. Més de 12 milions d’euros repartits en premis ( entre ells el primer premi de la Grossa 2017 i 2016)
Ara pots comprar la Grossa 2020 per internet amb la Grossa de Campdorà.
Com són els bitllets de la Grossa de Cap d’Any 2020 ?
Com és tradició, tots els sortejos de la Grossa, s’il·lustren amb la imatge de la Grossa. Els bitllets de la Grossa de Cap d’Any 2020 no són una excepció. En aquesta ocasió, Loteries de Catalunya, ha escollit dues imatges molt arrelades a la nit de cap d’any, com són el cava i els raïms.
Enguany només hi haurà dos tipus de bitllets. Fins el dia d’avui, sempre hi havia quatre tipus de bitllets, enguany Loteries de Catalunya aposta per simplificar el bitllet i fer només dos dissenys.