PARTICIPACIONS

PARTICIPACIONS PER
EMPRESES

Regala participacions per empreses de la Grossa dissenyades especialment per la teva empresa o negoci. Sens dubte, ajudarà a millorar la teva imatge perquè a part de ser una butlleta de loteria, també és un excel·lent suport publicitari.

Aquest producte està pensat per aquelles empreses que vulguin regalar les participacions de la Grossa a tots els seus clients amb imports petits de 0,10 cèntims o 0,20 cèntims i tot això sense haver de comprar tot el número. Sens dubte, serà un excel·lent suport publicitari que us farà marcar la diferencia i arribar a molta gent. A més a més, us donem la possibilitat d’escollir els números que vosaltres vulgueu. Informa’t dels nostres packs fent clic al següent enllaç o bé truca’ns o envia’ns un correu. Estarem encantats d’atendre’t.

També oferim participacions per entitats o associacions.

AVANTATGES

FIDELITZA EL TEU CLIENT

Aquest Nadal, obsequia als teus clients i empleats amb un regal ben original. Un petit gest que marcarà la diferència.

ARRIBA A MOLTA GENT

Al ser una participació de loteria el client no la llençarà i el nogoci podrà ser vist per altres clients potencials. Molta gent tindrà una participació del teu negoci amb tot el que això comporta (telèfon, ubicació, activitat, pàgina web…).

PUBLICITA EL TEU NEGOCI

Sens dubte, ajudarà a millorar la teva imatge perquè és un excel·lent suport publicitari. Un disseny personalitzat a tot color que enfortirà la teva marca.

PACK 1

Nº DE BUTLLETES
500 u.

PREU PER BUTLLETA
0,10€

IMPRESSIÓ, DISSENY I ENVIAMENT (IVA INCLÓS)
129,99€

TOTAL
179,99€

PACK 2

Nº DE BUTLLETES
500 u.

PREU PER BUTLLETA
0,20€

IMPRESSIÓ, DISSENY I ENVIAMENT (IVA INCLÓS)
129,99€

TOTAL
229,99€

PACK 3

Nº DE BUTLLETES
500 u.

PREU PER BUTLLETA
1€

IMPRESSIÓ, DISSENY I ENVIAMENT (IVA INCLÓS)
129,99€

TOTAL
629,99€

PROPOSA’NS EL TEU!

ALGUNES DE LES EMPRESES I ENTITATS QUE CONFIEN AMB NOSALTRES

CONTACTA AMB NOSALTRES EMPLENANT AQUEST FORMULARI, PER WHATSAPP O BÉ TRUCA’NS AL 669 07 19 04 o al 972 218 995




    *En compliment de la Llei de protecció de dades, LSSICE, 34/2002, l’informem que en omplir les dades d’aquest formulari ens autoritza a l’ús del correu electrònic i del telèfon per contactar amb vostè. No s’usaran les dades per cap altra funció, ni es lliuraran mai a tercers. També l’informem que pot anul · lar aquesta autorització en qualsevol moment per aquest mateix mitjà.



    [honeypot honeypot-312]


    Enviar
    Hola!
    En que et podem ajudar?