Caprabo i Loteries de Catalunya

Caprabo ha firmat un acord amb Loteries de Catalunya, organisme recau de la Generalitat, per la venda a las seva cadena de supermercats. A Caprabo es podrà comprar tres tipus de jocs:  La 6/49, El Trio i La Grossa.

D’aquesta manera Caprabo serà el primer supermercat en oferir jocs i Loteries de Catalunya a través de  la seva xarxa. Aquest model està molt instaurat a països com Estats Units, Canada o Eslovàquia.

Tal i com indica Loteries de Catalunya al seu portal de transparència, Caprabo rebrà una ajuda de 100.000€ per instal·lar els terminals. A més a més, serà qui tingui una comissió per venda més alta poden arribar a cobrar una comissió del 10%, molt per sobre el que estan cobrant un detallista normal (estancs, bars…)

Canvi de límits per pagament de premis

A partir d’avui canvien els límits de pagament de premis,  tant si són premis en efectiu o a través de transferència SEPA, els detallisten tenen l’obligació d’efectuar pagaments de fins a 120€.

Els canvis es produeixen en les quantitats que podran pagar opcionalment. En el cas dels premis en efectiu, els punts de venda, podran pagar fins a 2.499,99€; en el cas dels premis a través de transferència SEPA, podran pagar fins a 9.999,99€.

Recordeu que amb nosaltres us podem pagar premis de fins a 9.999,99€ a través del nostre WhatspApp.

Per les persones que han comprat la Grossa en format online, s’ingressa el premi directament al compte bancari.

Menú
Enviar
Hola!
En que et podem ajudar?