BUFEM PER L’ARCADI!!!

La fundació Arcadi, va ser creada per la investigació i millora de la vida de les persones amb Fibrosi Quística. El seu nom ve donat per l’Arcadi, un nen súper feliç però que es veu afectat per aquesta malaltia.

Segurament us preguntareu, què és la Fibrosi Quística?

Doncs bé, la fibrosi quística (FB) és una malaltia genètica i hereditària, transmesa conjuntament sense saber-ho, pel pare i per la mare. És una patologia que perjudica principalment al sistema respiratori. Aquesta malaltia, sobretot afecta a nens i nenes i amb el temps, va empitjorant fins a arribar al punt d’incapacitació. Actualment, l’esperança de vida dels que pateixen fibrosi quística és aproximadament de 45 anys.

Aquesta fundació no para de lluitar constantment per impulsar la investigació d’aquesta malaltia per tal de millorar la seva prevenció, per augmentar l’efectivitat dels tractaments i per trobar la cura. Necessiten ajuda per poder-ho fer realitat.

Des de la Grossa de Campdorà, ho estem intentant. Com sabeu, som al bar de Can Barceló de Campdorà, i per tan sols 2,50€ podeu col·laborar amb la fundació Arcadi comprant un “pomponer” per fer bombolles solidàries.

A la Grossa de Campdorà, bufem per l’Arcadi!!!

I vosaltres, ja heu bufat per ell?

Enviar
Hola!
En que et podem ajudar?